18 Nisan 2009 Cumartesi

Esim Uyutup Siktirdim

Esim Uyutup Siktirdim
Bu anlatacağım olay tamamen gerçektir ve bana bunu yaşatan kocamdan intikam almak için yazıyorum.
Ben afer eşimin adı ise metin eşim beni yıllardır başkalarına siktirmek ve kendiside seyretmek ve de üçüncü kişi olarak katılmak ister.Önceleri fantezi olarak başlayan nette değişik kişilerle süren bu macerayı eşimin gerçeğe dönüştüreceğine hiç inanmamıştım.
Yine her zamanki gibi nette adamlarla yazışıyor benim çıplak resimleri onlara göstererek beni sikecek birilerini arıyordu.Cami açarak beni uzaktan ona gösterdi ben kim o diyince de hemen cami kapattı.Neyse Haziran ayı geldiğinde tatile gitmeye karar verdik ısrarla Kemerde bir otele gitmek istiyordu Daha önce gittiğimiz kalitede bir otel dildi.4 yıldızlı bir oteldi.sonuçta kararı o verdi ve arabamıza atlayarak otele yerleştik.Deniz kenarında güzel bir oteldi.
Bu arada ben 33 yaşında eşim ise 37 yaşında mutlu evliliği olan bir çifttik.Seks hayatımız inanılmaz renkli sınır tanımayan ve her şeyi deneyen ancak hayatımdaki ilk ve tek erkek eşimdir.Daha doğrusu öyleydi.İlk günler çok normal deniz yemek içki ve seksle dolu geçti.3.gece yemek yerken masamıza bir adam geldi 40 yaş civarında koyu esmer tenli ter kokan bir adamdı bu tesise yakışmayacak kadar kötü kılıklı biri idi.metinle sarılıp öpüştüler meğerse metinin ilk okul arkadaşı imiş masaya oturdu bizimle içmeye başladı zaten bende oldukça fazla alkol almıştım Yasinin zorlamaları ile yeni gelen Kadirlede içmeye devam ettik.Oradan kadirin ısrarları ile kalkarak bir bara geçtik ve içmeye devam ettik.Kadir devamlı bana kur yapıyor konuşurken oramı buramı elliyor Yasin ise görmemezlikten geliyordu.Ben ise iyice sarhoş olmuş ayakta zor duruyordum .Tuvalete gitmek istedim Kadir yenge ben götüreyim dedi Yasinde olur dedi neler olduğunu anlamaya başlamıştım ama karşı koyacak güçte diildim.Beraber wc ye giderken sarılıp beni öpmeye ve elini eteğimin içine sokup okşamaya başladı dudaklarıma acaip yapışmıştı leş gibi ter ve içki kokuyordu kendimden itmeye çalış yordum ama parmakları külodumun içinde canımı yakıyordu ayakta zor duruyordum.Kuru kuru parmağını amıma sokmaya çalışıyordu.canım çok yanıyordu onu hızla iterek metin yanına koştum ve hemen gidelim dedim o arada Kadirde geldi hiçbir şey olmamış gibi birer kadeh daha içtik ve kalktık ama ayakta duramıyordum son içkinin tadı da bir garip gelmişti ama metin bitirmem için ısrar etmiş yoksa kalkmam demişti.Arabaya nasıl bindik hatırlamıyorum beni arkaya oturttular Kadirde yanıma bindi.Alenen külotumu çıkardı hareket edemiyordum bacaklarımı açtı yalamaya başladı iğrençti metin ise bizi seyrediyordu Kadirin iki parmağı içime sertçe girip çıkıyor canımı yakıyordu çok sert hareket ediyordu.İtmeye çalışıyordum ama başaramıyordum.Bacaklarımı iyice açarak götüme ulaşmaya çalışıyordu amımı yalamaya başladığı an o iki parmağını sonuna kadar götümün içine soktu yırtıldı zannettim daha önce hiç anal ilişkim olmamıştı canım acaip acıyordu parmaklarını hayvan gibi içime sokup çıkarıyordu iğrenç dili de amımın içinde idi.Sonra kendimde geçmişim.Gözlerimi açtığımda bir yatakta yatıyordum çırıl çıplaktım.Yanımda ise Kadir ve tanımadığım başka bir adam vardı bol kıllı ayı gibi bir herifti ikiside çıplaktılar.ve beni deliler gibi yalıyorlardı her tarafım tükürük içinde idi başım felaketti.Hareket edemiyordum Kadir ve diğer ayı beni çevire çevire okşuyorlardı elleri her tarafıma girip çıkıyor amım ve götüm yanıyordu.Kadir altıma yattı beni üstüne çekti ve tek bir hamlade inanılmaz sert bir şekilde içime girdi deli gibi gidip geliyordu bu arada bir dilde göt deliğimi hem yalıyor hemde parmaklarını içime sokuyordu sonra dilini göt deliğime soktu parmaklarını ise Kadirin sikmekte olduğu amına bastırdı yavaş yavaş içime sokmaya çalışıyordu amım çok acıyordu ama yalanan göt deliğim amımdaki o inanılmaz yanmayla birlikte sanki değişik bir duygu veriyordu 3 parmağını Kadirin sikinin yanından içime sokunca amım yırtıldı zannettim inanılmaz bir yanma ve acı vardı çığlıklar atıyordum ama kimsenin umurunda diildi.Götüme soktuğu 2 parmağı ile beni çekiştiriyordu artık sadece yalvarıyordum.O sırada ayı sikini ağzıma dayadı leş gibi ter ve meni kokuyordu ve inanılmaz kalın ve damarlı idi kütük gibi olmuştu.Ağzımın içi sıvı doldu Kadir altta aynı sertlikte sikmeye devam ediyordu.Ayı ağzımdan çıkardığı sikini üstüme çıkarak götüme dayadı ama almam mümkün diil derken Kadirin elleri ile açtığı göt deliğime öle bir girdi ki yaşadıklarım hiç bir şeymiş.İçim bağırsaklarım göt deliğim yırtıldı sandım içime kadar yanıyordum çığlıklarım artık çıkmaz olmuştu.Herif deli gibi girip çıkıyor yanıyordum zevk almak falan masal sadece acı ve yanma vardı.Kadir altta o üstte deli gibi sikiyorlardı beni.Gözlerim odada Yasini arıyordu ama yoktu veya oda çok karanlıktı.Kadir altımdan kalkmak için beni ittim ve o an acıdan bayıldım göt deliğim yırtıldı zannetim.
Gerisini hiç hatırlamıyorum.
Öğlene doğru uyanmışım Yasin başımda idi tertemizdim ama amım ve götüm hala inanılmaz yanıyordu.Her tarafım kremlenmişti.
Yasin,Kadirin kendisini kandırarak beni başka yere götürdüğünü ve tecavüz etmeye çalışırken kendisinin yetiştiğini ve beni alıp otele getirdiğini çok sarhoş olduğumu falan anlattı

6 yorum:

  1. merhabalar istanbuldan eşini paylaşmak ve izlemek isteyen çiftler arayın tanısalım 0507 112 51 21

    YanıtlaSil
  2. selam kızlar, ben serdar arayın telefonda güzel zevkli sohbetler edelim rahatlayalım. sırdaş olurum herşey aramızda. sadece bayanlar lütfen 0531 272 99 99

    YanıtlaSil
  3. mrb hayatı monotonlaşmış veya yeni heyecan arayan fantazilerini gercekleştirmek isteyipte uygun kişiyi bulamayan kimseyle paylaşamayan bayanlar veya çiftler tüm bunları yaşamak veya sanalda da olsa paylaşmak isterseniz eger arayın veya ekleyin 507 493 7258 emre_03_58@hotmail.com yaş hiç sorun değil. Önemli olan harika anlar paylaşmak değil mi aramanızı bekliyorum özelden açıktan farketmez.Çitlerle deneyimim vardır

    YanıtlaSil
  4. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil